رسانه ها چشم و گوش سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري هستند

به گزارش ميراث آريا (CHTN)، تنديس اين جشنواره عصر امروز(13 اسفند) طي مراسمي رسمي که در تالار حرکت برگزار شد، به مدير کل روابط عمومي اين سازمان اهدا شد.

سيد رضا موسوي مدير کل روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نيز در حاشيه برگزاري اين جشنواره ضمن تشکر از اهالي رسانه و آحاد ملت ايران گفت: چهارمين جشنواره خدمت رساني و پاسخگويي برگزار و روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي به دليل پاسخگويي به ارباب رجوع و خدمت رساني در اين حوزه موفق به کسب مقام اول در اين جشنواره شد.

وي با بيان اينکه سازمان در سال 85 رتبه سوم در سال 84 نيز رتبه دوم اين جشنواره را کسب کرده بود، افزود: روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري همواره اعتقاد داشته که رسانه ها و مردم چشم و گوش اين سازمان هستند و بازوي کمکي ما به حساب مي آيند.

موسوي خاطرنشان کرد: روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي انتظار دارد تا اهالي رسانه در صورت مشاهده هر گونه تخلف، انتقاد يا پيشنهاد خود را به منظور پيگيري و پاسخگويي بهتر و شفاف تر به روابط عمومي سازمان اعلام کنند.

بنا بر اين گزارش، روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش و سازمان محيط زيست نيز به تربيت مقام هاي دوم و سوم را کسب کردند.
همچنين در بخش دستگاه هاي تابعه، شرکت قطارهاي مسافربري رجاء، سازمان گمرک و بانک مسکن به ترتيب موفق به کسب مقام هاي اول تا سوم شدند.

لازم به ذکر است که در مراسم چهارمين جشنواره خدمت رساني و پاسخگويي محمد رضا باهنر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي، معاون نظارت و حسابرسي دفتر مقام معظم رهبري، مشاور فرهنگي معاونت نظارت دفتر مقام معظم رهبري و اسکندري دبير اين جشنواره حضور داشتند.

دبير چهارمين جشنواره خدمت رساني و پاسخگويي گفت: با توجه به نامگذاري سال 1385 از سوي مقام معظم رهبري با عنوان سال پاسخگويي ،گروه پرسشگران با توجه به رسالت جامعه شروع به طراحي برگزاري اين جشنواره کردند.

اسکندري با بيان اينکه با برگزاري اين جشنواره به عدالت اجتماعي در زمينه پاسخگويي به ارباب و رجوع رسيده ايم، خاطرنشان کرد: اين جشنواره دو هدف بلند مدت و کوتاه مدت را پيگيري مي کند. اجرايي کردن و تداوم پاسخگويي، شفاف سازي توجه مسوولان به مردم، ارتقاي کيفيت خدمات پاسخگويي، استفاده از مطالب و طرح ها در زمينه خدمت رساني از جمله اهداف کوتاه مدت اين جشنواره است.

به گفته وي فرهنگ سازي و نهادينه کردن پاسخگويي به ارباب و رجوع، ارتقاي انگيزه کارمندان براي پاسخگويي بهتر و شفاف تر و افزايش سطح رضايت مندي مردم از اهداف بلند مدت به حساب مي آيد. ضمن آنکه رئيس جمهور خدمت رساني را يکي از چهار برنامه اصلي خود عنوان کرده است./115














انتهای پیام/

کد خبر 1386121325